Dessa karror

Ja det var ju verkligen kul mockning idag. Pa sju boxar korde jag ut elva skottkarror med bajs! Sjukt less pa att kora skottkarra var jag efter det. Men nar jag var klar sa var det bara att borja kora in elva skottkarror med span i boxarna. Efter det ville jag inte se en skottkarra mer!

Annars har det inte direkt hant ngt spec idag. Longerat en massa hastar har jag gjort och chefen red Dougal idag. Skont att se att han gick likadant med honom som med mig! Bra alltsa :P

Nar vi skulle mata hastarna on the top yard nu pa eftermiddagen sa sag vi att tjuren traskade runt dar uppe. Inte sa farligt med det eftersom han stod och pratade med kossorna, men nar vi skulle ga ut fran Charlies box sa kommer han travandes mot oss! Vi kastar oss in till Charlie igen och star dar och trycker till han travar ivag igen. Tjurar kan man inte lita pa! Blev att halla ett vakande oga pa honom nar vi matade de andra tva hastarna dar uppe! Men vi klarade oss ut darifran levande. Puh!

Vi ska ivag till Scarva imorgon igen men jag ska inte rida ngn hast denna gang. Ska bli kul att se vad Dougal sager om det! Sothasten.

Nu blir det kanske tarta om chefen kan behaga att komma hem igen sa vi kan aka och kopa. For nu har Line med ramlat av och da maste hon ju ocksa bjuda pa tarta!

Var inne i Newry igar och jag kopte en klanning liknande skapelse (skit snygg) i size 8!! Fatta hur stolt jag ar over det!
Sag aven National treasure 2 och den var nastan lika bra som ettan! Val vard att se iaf!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, vad roligt att mocka så mkt! Snacka om få armuskler! =)

2008-02-12 @ 08:01:32
Postat av: Mamma

Kram på alla hjärtans dag som är i morgon
Hoppas att du inte har lika ont fortfarande.
Väst vore kanske bra

2008-02-13 @ 19:33:52
Postat av: Mamma

Jag längtar till vi ses

2008-02-13 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0