Forever gone

De fyra galningarna har akt hem! Vi lastade precis pa dem i lorryn (utan problem ska tillaggas) sa nu kommer vi aldrig mer att fa se de fyra raringarna igen.
Kanns redan tomt aven om mockningen imorgon med sex hastar mindre kommer bli gudomlig!

Annars flyter livet pa. Niklas ar har och halsar pa och det ar roligt!
Roligast var att fa en massa svenskt godis. Man saknar som det nar man sitter har med sin choklad.

Horde att pappa varit galen igen och kopt en ny bil. Varfor ar man inte forvanad?

Utgang blev det i helgen igen aven fast jag sagt att vi inte skulle ga ut och det var grymt roligt!
Traffade nya och gamla bekanta och det ar grymt kul att nu alla som jobbar dar kanner igen oss! Vilka fordelar det innebar, spec nar man tranger sig for i kon utan att bli stoppad!

Det ar val vad som hander. Ridning av Princess gar underbart bra, det ar sjukt roligt att rida da. (Spec eftersom jag inte ar livradd for henne som jag ar for vissa andra sma opalitliga pallar.)

Over and out

Kommentarer
Postat av: mamman

Hoppas du tycker vi är roligare än svenskt godis när vi kommer

2008-04-09 @ 19:29:30
Postat av: N

Det va skitkul att hälsa på, men nästa gång du vill att jag kommer skickar jag 70kg godis istället

2008-04-14 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0