Ireland

Irland Irland Irland..
Jag gillar detta land mer och mer..

Det verkar som om det blir en sju dagars arbetsvecka for mig denna veckan eftersom vi kanske ska pa tavling pa sondag. Men det gor inte sa mycket eftersom vi ska till det dar helt underbara stallet vid vattnet igen.
Hoppas pa fortsatt fint vader for da kommer det bli en underbar dag.
Fragan ar bara vad man ska gora pa lordagen eftersom det troligtvis inte blir ngn utgang pa lordagen da. Men det har jag ju sagt forut sa jag ska nog inte saga for mycket.

Hovslagaren var har idag och det ar ju alltid lika underhallande. Det innebar minst en timme fyllt med skratt. Han maste verkligen tycka jag ar knapp i bollen men vet ni vad? Jag tycker samma sak om han!
Underhallande ar det iaf pa sitt eget lilla srkruvade vis..

Nej det blir inte mycket roligare nu. Jag fick bara lite langtrakigt dar i mobilen.

Over and out


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi ska i alla fall på fest idag, lördag
Kram

2008-04-19 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0