Ny vecka IGEN!

Var tar tiden vagen egentligen? Nu har snart hela mandagen gatt och da kommer det bara rassla till sa ar det helg igen.
Eller igen och igen det blev ju ingen helg i helgen.

Men utgang blev det iallafall. Tank sa tokigt det kan bli. The bank blev det saklart och roligt var det!
Traffade mycket trevligt folk, spec en kvart innan de stanger. Amanda har traffat kopian till en kille som ar med i Hollyoaks. Jag skojar inte jag trodde det var han nar jag forst sag honom. Sedan kommer hans kompis dit och vi snackar lite Hollyoaks och sjalvklart maste ju alla vara ngn karaktar darifran. Det bestams att jag ska vara Jackie. Besvikelsen ar stor eftersom hon inte ar det minsta snygg eller rolig eller ngt. Sa jag far lov att fraga vara ny vunna vanner vad jag ska vara hon for och svaret jag far sprider ett leende pa mina lappar "ja men det ar for att hon ar sa smal!" Gladje pa The Bank.

Tavling blev det sedan pa mandag och nar Amanda vacker mig klockan sju (har nu sovit tre timmar) da ar man inte pigg. Men upp tar mig sig och ivag aker vi. Otur med vadret har vi ocksa sa svinkallt ar det hela dagen. Men tack och lov inget regn for da hade jag brytit ihop!
Men hastarna gar riktigt bra och det verkar som de kan bli redo for kvalet om ca 3 veckor! Roligt roligt.

Har fatt mig ett gott skratt idag, jag stod nere i ridhuset sjalv med Bayboy och skrattade i minst tio minuter.
Den hasten har de mesta lustiga sakerna for sig. Kan inte forklara vad han gjorde det maste man ha sett med egna ogon men jag skrattade tills jag grat.
Ridning blir det pa Bayboy imorgon sa onska mig lycka till och om jag inte skriver emr sa ar det for att jag inte overlevde.

Over and out


Kommentarer
Postat av: niklas

ingen blir besviken på the bank

2008-04-24 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0