Thats that

Hade tankt skriva en del saker om allt mojligt men eftersom ingen ens verkar besvara sig med att kommentera vad jag skriver sa kanns det ganska meningslost.

Forra lordagen var den roligaste och mest underhallande dagen pa lange.
Onskar jag kunde saga samma sak om idag. En av hastarna blev sjuk sa efter ett besok av veterinaren utan forbattring sa blir det att aka av till djursjukhuset. Men gissa vem som blir lamnad kvar helt sjalv utan ngnting att gor? Jo jag saklart. Far inte ens en hast att longera. De skulle ju bara vara borta i 40 min, my ass!
Dessa 40 min forvandlades snabbt till 2h och 40 min. Sa under den tiden sa mockade jag och mockade jag och sen mockade jag lite till. Tvattade lite emellanat och klappade pa katten. Men annars sa mockade jag.
Kul dag kul..

Men snart kommer Niklas hit och det ska bli roligt! Var ju som ett tag sedan man sag honom.
Men men det ar allt jag ids skriva just nu.

ja just ja! Gissa var vi ska imorgon?
Vi ska aka hem till den internationella toppryttaren Dermott Lennon imorgon!
Vi ska dit med nagra hastar och hoppa pa hans helt nybyggda utomhusridbana! Inser ni vad coolt det ar?

Over and out

Kommentarer
Postat av: mamman

Jag vill inte att du slutar skriva och jag ska gärna pussa på dina fötter när vi ses
Längtar till dess
Kram

2008-04-02 @ 19:57:19
Postat av: Jenny

Hej du!
Jag vill inte heller att du slutar skriva, tittar in varje dag men jag är ju lite trög...har inte fattat att man kan kommentera förrän nu!!
Jag har massa skoj att berätta, ska försöka få iväg ett mail en dag till dig.
Sköt om dig o hälsa Niklas från oss!
Kram Storkusin o alla pållar och barn och säkert Anders med.(många "pl-barn" och föräldrar frågar om jag hört av dig och hur det går för dig därborta...)

2008-04-02 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0