Om jag fick bestämma..

Så skulle det vara den 13de idag. Är galet nervös men längtar så det gör ont i.. själen?
Men nu är det bara en vecka kvar! EN VECKA!

Så skulle det vara fint väder ute. Vad är det här SKITväder?
Är det augusti eller oktober? Augusti ska ju vara sommarmånaden. Men kallt och hemskt är det.

Så skulle alla jag älskar leva! Vi lämnar det sådär..

Så skulle man bli smal av att äta godis och kakor och dricka cola! Om man blev smal av att dricka cola så skulle jag förvandlas till ett benrangel denna försommar/sommar! Varför skulle jag börja överhuvudtaget! Men jag vet ju vems fel det är.. Vilket inte är bra eftersom jag kommer flytta in där till hösten..
Aja man får väl stå emot!

Så skulle jag haft kvar Casanova just nu. Eller det var ju mitt beslut men om jag fick bestämma och göra det ogjort så skulle han ha stått i stallet just nu! Väntandes på en bustur nere på planteringarna!

Så skulle yran göras om varje helg tills jag blir less. Utan några som helst ändringar!

Så skulle T vara på msn nu så man får skratta tills man gråter.

Så skulle alla människor ha samma värderingar som jag och yran killen!
BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN!

Over and out!

Snygg design va? Önskar jag kunde säga att det var jag som gjort den.. Men såna skills har inte jag. Jag är inte SKILLFUL!

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0