Otroligt

Vad tiden går fort. Två dagar. Eller är det tre? Jag har lyckats vimsa till det som vanligt. Men jag ska nog få ordning på saker och ting igen.

Kan det jävlas så gör det det! Det mesta sanna som finns! Inget kan någonsin gå smärtfritt!
That is just my luck!
Men men det får väl lösa sig ngn annan dag då.
Man ska inte ta livet så seriöst för man kommer ändå aldrig levande ur det.

Nu skrev Camme.
Tack och lov. Hon är alltid trevlig att göra sig av med lite tankar till.
Burken kan ju som bli full ibland.

Kan de där bilderna komma ngn gång?
Nu får jag ju bara samma bilder som jag redan har! Hur kul är det? På en skala..

Men life's a bitch som man brukar säga.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0