Sista inlägget från Sverige

Galet, galet och åter galet.
Imorgon kommer jag att vara på Irland igen! När hände det?
Det var ju nyss "i slutet på augusti" och det kändes som ljusår bort!
men imorgon, imorgon!

Kvällen igår var aningens förvirrad men oj så underbar!
"Här sitter jag mellan två skinnskallar"
"HJÄLP MIG!"
"Och hur har DU hamnat på Harrys?"
"Jag kände inte igen dig utan mössan."
"Vi måste hitta Jenny", "Nu går vi", "Här var det inte roligt", "Hur kom du in?" Intelligenta och givande samtal!
"Hon har tre barn"
"Han har ett och vet du vad? han har fem!"
"Lämna henne här som deposition"
"Vi var ju utanför Harrys hela tiden" jo tjenare!

Frisörsalongen. Där var det ingen kö!

Kvällen igår var galet underhållande!
Kommer sakna min kusin och hennes underbara tre barn. (som vi konstaterade igår)

Sverige idag, Irland imorgon men det känns bra som fasiken!
Lyckligt och bra. Hoppas det blir så med.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha det så bra du bruden!

kommer sakna dig!

2008-09-01 @ 14:38:56
Postat av: Rebecka

Vi saknar dig också...Tango fick en släng utav fång den 29 augusti, vi upptäckte det när vi skulle lasta och åka på tävling i Lycksele. Det är tur att det var lindrigt. Glöm inte att uppdatera bloggen. kram från oss

2008-09-04 @ 17:35:57
URL: http://rebeckas96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0