Skratt blandat med mera skratt

Så ser min vistelse nere i Himle ut.
Jätte roligt är edt att vara här nere och det känns skönt att lämna Umeå. Det känns som om jag vuxit ifrån den staden nu.
Vi har ingenting mer att ge till varandra.
Jätte roligt var det att träffa alla spec familjen men nu väntar nya äventyr.

Allt känns nästan för bra för att vara sant och av erfarenhet så vet jag att det för mesta är det då.
För bra för att vara sant alltså.
Det gäller att fortsätta vara pessimistiskt och inte hoppas för mycket även om det är svårt.
Spec efter kvällen/natten.
Länge sedan man hade den känslan av att vara riktigt, riktigt lycklig.
Så om jag mer eller mindre svävade omkring igår så berodde det inte på all cider och Baileys.

Den 1 sep bär det då av även om jag kände att jag skulle velat flyga iväg tidigare men då var det för sent att ändra sig.
Eller det är ju aldrig för sent men känslan och pengarna sa mig att 1 sep är ett bra datum.
Inte för tidigt och inte för sent.

Nu ska lilla Vilma prova sova även om skratten hon ger ut tyder på att det kommer ta ett tag innan hon slocknar.
Sötungen!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Martina kom heeeem igen! Jag har så tråkigt utan dig!

2008-08-25 @ 19:33:46
URL: http://greatmisfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0