Första och sista inlägget från Sverige

Beger mig hemåt igen om 2 h och 40 min!
Ska bli grymt skönt att komma tillbaka även om det var en rolig och mysig jul.
Bortsett från magsjukan då.
Men det är ju min gamla vanliga otur det.

Inte alls inspirerad att sitta här och skriva ngt alls.

Roligast har varit att rida lilla Celine.
Sötponnyn.

Blev faktiskt positivt överraskad de två gångerna jag gick ut här hemma.
Var betydligt roligare än det brukar vara och träffade många bekanta och obekanta.

Men men..
Det var inte så mycket roligare nu.
Ska fara hem och leva livet igen nu.
Längtar!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att du var hemma

Ha det bra och kram

2008-12-28 @ 21:05:22
Postat av: Amanda

superkul att träffa dig igen!! massa kramar

2008-12-30 @ 22:41:04
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0