The only time we got beat was when we weren't there

Vad otaggad jag var på att uppdatera just nu!
Längtar till jag ska träffa K på the bank!!
Ska bli grymt roligt även om jag ska vara så skötsam så eftersom jag ska jobba imorgon.
Men jag älskar mitt jobb så det är värt det!

Red Bitchen idag och vi hoppade igen!
Hon är så go den lilla hästen!
Hon var bara osäker på allt och alla innan men nu är hon klippan själv!
Nästa gång jag rider henne ska vi få hoppa alla hinder!

Ridning på Precious blir det också för fullt och det är grymt roligt även om benen är helt döda efteråt!
Precious är en gigantisk häst!

Men har jag berättat om vad som hände som fick mig att bröja gråta en morgon?
Vi var ju på löshoppningfinalen i lördags (sexa och sjua blev våra hästar, bra gjort!)
Och båda ägarna skulle komma och hämta sina hästar i måndags.
Måndag morgon kom och vid frukost säger chefen att han pratat med Charlies ägare. Shit tänker jag de kommer inte och hämtar han idag.
Men det var värre än så!
Nu ville de där människorna att hästskrället ska ridas in!
Jag lovar jag började gråta.
För er som inte vet det så HATAR jag den här hästen mer än ngt annat på denna jorden!
Men men.. Det ska nog inte bli ngt problem även om jag vill skrika av ilska!
Men när hästen är inriden så får de faktiskt komma och hämta den!

Men men.
Nu ska jag gå upp och lämna in datan och se hur det är med stackars D som har flunsan.
Sen måste jag börja dra mig så inte K berhöver vänta på mig!

Over and out

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahahahahahhaa... du har sån tur... lycka till med charlie ;) ahahah! =)

vem är K ????

snart kommer du hem =)

kraaam

2008-12-13 @ 15:34:17
URL: http://amandasahlman.blogg.se/
Postat av: mamma

snart är det den 21

Kram

2008-12-15 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0