The ugly bitch

Ok she is still ugly but she is not a bitch anymore!
Hoppat med henne två dagar i rad nu. Igår gick det helt åt skogen eftersom stackars tösen blev rädd för sig själv när hon hoppar två meter över hindret!
Idag hade hon fattat galoppen och hoppade som en liten stjärna.

Vem vill egentligen ha en gul cykel med bananhandtag?

På tal om knäckebröd, K (Kevyn) och mitt huvudämne i fredags var hästar och vi började prata om kastrering (fråga inte).
K blir då lite fundersam och frågar mig hur en häst kissar efter man kastrerat dem!
IQ FISKMÅS!
Hahaha

På tal om morotskaka idag sopade jag och chefen gården och vi gör upp en hög som jag ska skyffla upp.
Jag frågar då chefen var jag ska lägga skiten och chefen tittar på mig och säger "put it i that big pile over there" och pekar på gödselstacken.
IQ FISKMÅS!
Hahaha

Men men.
Julklapps shoppingen har börjat och jag är redan less!
Jag hatar att shoppa!

Idetorka

Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0