Bobby

Jag skulle vilja beratta for er om min alskling har pa garden, Bobby.

Bobby ar inte hasten med basta gangarterna eller den snyggaste exterioren eller den haftigaste teckningen.
Nej Bobby ar den minsta hasten med det stora hjartat och den storsta personligeheten.
Bobby ar hasten som bockar tio varv runt ridhuset bara for att det ar roligt.
Bobby ar den enda hasten som inte hoppar ur skinnet varje gang man leder ner honom till ridhuset.
Bobby ar hasten som star och vilar pa ett bakben nar man spolar av honom.
Bobby ar hasten som gillar att ha roligt och hitta pa pahitt.
Bobby ar den enda hasten som leker med hunden Ben.
Bobby ar hasten med stort H.

Jag menar vilken av de andra hastarna skulle fa for sig att kasta grepen ratt over hela stallet bara for att det ar roligt?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du glömde avsluta med: over and out :)

Jag vill komma och se hur du har det där borta! Men då får du lova att hålla Både Ben och alla galna hästar långt borta från mig. Eller se till så du hinner uppfostra dom innan jag kommer :).

Är Line snäll eller dum?

2008-01-09 @ 19:51:00
URL: http://emebro.blogg.se
Postat av: Syster

Du glömde avsluta med: over and out :)

Jag vill komma och se hur du har det där borta! Men då får du lova att hålla Både Ben och alla galna hästar långt borta från mig. Eller se till så du hinner uppfostra dom innan jag kommer :).

Är Line snäll eller dum?

2008-01-09 @ 19:53:49
URL: http://emebro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0