Feeling fine

Aven om hela min kropp ar helt dod och jag knappt kan sta pa benen sa mar jag prima!
Jag har verkligen sjukt ont i kroppen efter mordar passet igar.
Kandes som om jag sprungit tio mil minst. Men det var inte sa konstigt efter att jag sagt att jag ville mata hastarna sa tog Paul med mig for att jag skulle fa se hur roligt det egentligen var.
 Jag fick lov att ga hundra meter i lera som gick mig upp knana och sog tag i min stovel varje steg jag tog och aven bara tio kilo havre i varje hand. Efter det sa kandes det som om min lungor skulle kollapsa. Armarna var som spaghetti och jag bestamde mig for att halla min stora mun stangd hadanefter.

Dagen idag har varit blot och kall men lika rolig som vanligt.
Aven om jag holl pa att sla ihjal Bobby efter ridturen. En traktor kan inte vara sa farlig! Men chefen var grymt nojd med mig och det hoppas jag eftersom jag var helt dod efter den ridturen.

Dougal slangde han ocksa upp mig pa och jag var sjukt nervos eftersom chefen sag sjukt nervos ut.
Kandes inte sa kul att hoppa upp pa honom nar det lat som pa chefen att han kunde gora vad som helst!
Men vi knot upp hans ben och det var ganska kul att studsa omkring pa honom. Kandes typ som om han galopperade i ultra rapid!

Sen var det de fyra puckonas tur att gora ngt. Vi slangde pa sadel pa dem en efter en och FORSOKTE longera dem. En del gick bra andra mindre bra.
Den siste lat vi springa lite lost forst eftersom han blev knapp forra gangen vi hade sadel pa han och da undrade chefen vilken av hastarna jag ville ta och vilka Line ville ta och rida pa. Nar vi inte svarade sa sa chefen att "this one is for you Martina". Med ett hanleende eftersom hasten just da la ivag i en serie bocksprang och gar omkull!
Kul chefen kul..

Aja livet pa garden flyter pa och det ar kommentarer som "you are great, you are just great Martina" som far en att kliva upp klockan 7.30 sex dagar i veckan!

Bilder kommer men jag mitt klantarsel glommer USBn hela tiden. Sorry guys.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker också att du är great
Kram

2008-01-23 @ 18:39:04
Postat av: Mari

hallo där borta, nu får du lov att fixa några bilder. förklara vart på irland du befinner dig, så man kan titta i kartboken.

Många kramar från mig...........

2008-01-23 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0