Irland

Nu har jag landat installerat mig och redan lyckats bli biten av tre hastar.
Livet som hast skotare pa Irland ar hart.

Nu vet jag iaf vad ett sk mobilehome ar for ngt och jag forstar varfor de har dopt det till det lite snitsigare namnet, jag hade pa ren svenska kallat det for husvagn. Men efter att man installerat sig och sovit dar tva natter sa ar det riktigt mysigt.
Synd bara att toaletten borjade rent ut sagt spruta ut vatten forsta morgonen.
Men den ska ju bli fixad i morgon sa.

Irland ser precis ut som jag forestallt mig, det ar gront precis overallt och gubbarna bar roliga mossor.
Paul ar iaf super trevlig och vi har mycket roligt med honom.
Det ar ganska kul for de forsta alla jag traffat fragade var saklart var i Sverige vi kom fran men den andra fragan vad hela tiden finns det sno? Haha det var det viktigaste att fa veta sa det var lite roligt att kunna saga att det finns nastan en meter sno hemma. Sen undrar de alltid om vi fryser men hur skulle vi kunna gora det nar vi kommer fran Sverige. Jag fick en chosck i gar morse nar jag klev ut och det kandes varmt.

For omkring med Paul i bilen for att titta pa hans avels ston och da fick man verkligen se Irland och det ar verkligen hur fint som helst. De litar aven fullstandigt pa oss for det forsta Paul undrade var ifall jag ville kora! Men eftersom jag fortfarande duckar nar vi moter bilar eftersom jag tycker de kor pa var vagbana sa sa jag att det fick vanta lite.

Sa nu sitter jag har med varldens sotaste hund, Penny, i knat och har min forsta lediga dag. Familjen har tva hundar men jag gillar bara Penny for Ben msate man ignorera annars biter han en. Inte sa kul.

Hastarna ar iaf skit snygga och alla har roliga namn som Lenny, Bobby, Daisy och Paddy. Jag tycker det ar lite lustigt.
Men nu ska jag fortsatta vila for imorgon blir det hardkorning. Manga hastar att rida in och mocka at.

Hoppas ni har det bra hemma och jag skriver snart igen! (Jag skulle lagga in bilder men eftersom jag slarvat bort min sladd sa gar det inte.)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh vad avis jag är!! hur går det, fina hästar???
vad får du göra?!?
jag vill komma och hälsa på :D
KRAM
Amanda

2008-01-06 @ 13:26:05
Postat av: Camilla

Jag är så lycklig över din blogg martina! Uppdatera varje dag så jag har något att läsa :D

KRAM!

2008-01-06 @ 15:39:13
URL: http://finkelfukk.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad roligt att läsa
Jag kommer att följa din vistelse
Kram

2008-01-06 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0