Lattare

Ja allt kanns mycket lattare nu har borta.
Jag har borjat forsta mer vad de sager aven om det fortfarande ar grekiska nar de pratar med varandra.
Skont att fa toan fixad idag ocksa, den pajjade ju sonder forsta morgonen men idag ska den funka.
Vi kommer aven kanske ha fatt varm vatten om nu Line fatt reda pa hur den fungerar.
Jag har aven lart mig hur en gas spis och gas ugn fungerar och det ar bra eftersom det ar det enda de har har.

Men den dar laskiga osten har jag annu inte vagat prova.

Var pa bio igar med nagra trevliga killar Sam och Willy. (Tanka sig annu ett y haha)
Vi sag St Trinians eller vad den nu hette och jag gillade den, en film om en knappa brudar pa en knapp skola.
Newry ar en riktig trevlig stad och killarna sa att det ar en bra stad om man gillar att ga ut pa helgerna. Barerna ar oppna pa sondagar ocksa.

Min mage kommer snart gora uppror om jag inte gar pa toa men det gar bara inte. Typiskt.
Men det kan bero pa att alla toa sitser jag suttit pa varit svin kalla sa man vill knappt satta sig pa dem.

Longerade en hast idag (den allra finaste av dem) och allt gick super bra till Louise (Pauls tjej) smallde till henne med spot sa att hon bockade ivag och jag lovar jag lyfte fran marken! Men det gick bra jag landade pa fotterna och lyckades bromsa henne. Men brannskador i handerna fick jag som om inte blaserna var nog.

Nej men nu ska jag ga upp i mobilen igen och ata lite middag! Eller rattare sagt "have some tea".

Hors snart. Det kommer bilder bara jag far kopt en adapter sa jag kan ladda min dator.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeeej!! Skönt att höra att det går bra "over there". Lite jobbigt att läsa bara för att deä är lite sega på att ha å,ä o ö. Looosers^^
Näh, men har du fått rida något stjärnskott än då?
Hur många hästar har han??
Jag vill också ha en blogg...
Aja - HA DET JÄTTEBRA
KRAM// EMELIE (Sune häslar också - gnägggnägg)

2008-01-07 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0