Wonderbar

En hast i stallet paminner mig om Niklas. Han foljer mig var jag an gar, han klanger pa mig (inte pa samma satt saklart eftersom jag da vore en dod Martina) och han pussas konstant hela tiden.
Ganska bra eftersom man saknar pojkvannen mindre.

Sen ar jag ledsen alla norrlanningar men ni ar betraktade som konstiga. Jag och chefen hade ett samtal om dialekter och efter ett tag lod konversationen sahar:
Chefen: "So everyone upp in the north are odd?"
Jag: "Why would you say that?"
Chefen: "Well because you are odd that's for sure."
Haha kul chefen, mycket lustigt.

Hoppade med Bobby igar och det var sjukt roligt. Gick mycket battre an sist och det blir inte samre av att chefen berommer mig nar vi ar klara och sager att jag ar jatte bra pa att hoppa. Det ar kul att hora speciellt fran en sa duktig och kunnig ryttare som Paul Dillon.

Imorgon bar det av till Scarva for att hoppa lite mera, pa ett battre underlag med battre hinder. Da ska vi visa dem jag och Bobby.

Tog ut de fyra galningarna och de har nu fatt nya namn, Barbie (chefens forslag, fraga inte), big bitch, mad eye Moddie och the last fucker. I think it's so funny when he says that. Speciellt nar det ar med en suck.

Vadret har pa Irland ar fruktansvart omvaxlande, jag och Line gick omkring pa stan i sondags i stralande sol och bara en troja medan man idag garna hade haft bade tackbyxor och mossa. 
Sen en dag sa snoade det, eller det snoade och sen blev det sol och sen lite regn, sno, sol, regn osv. Helt sjukt man blev galen pa det!

Men nu ar snart maten klar sa jag maste ga!
 Over and out. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså du verkar ha det jättebra och kul. Man blir verkligen sugen på att åka o jobba själv:D
Jo förresten, jenny "hoppade" med Sune idag.. Hehe.
Kram!

2008-01-29 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0