Angry

Nu kokar man verkligen här mellan skrattet!
Visst en sak att vara sur men man behöver väl inte gå till överdrift?
Jag får nog fixa det här för min väns skull..
Annars blir alla lidande.

Suck

Annars är allt bra. Mammas blommor mår nog inte så bra. Jag fattar inte vad som är fel för jag har vattnat dem varje dag men jag har väl inga gröna fingrar.
Eller så är det bara min vanliga otur.

Men katterna lever iaf och det var ju enda kravet så.
Jag klarar mig nog.

Sjukt slapp dag jag haft efter städning, handling och vattning.
Underbart! Så här skulle man alltid leva!

Nej nu tog fantasin slut.
Jag antar livet inte är så spännande längre.

Har iaf haft en bra vecka med mycket skratt med gamla vänner!
Underbart!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0