Happy place

Där har jag hamnat just nu. Jag brukar besöka det ibland enda skillnaden nu är att andra människor är med mig i mitt happy place.

Känner mig som en ny människa med nya krafter och jag har insett att jag är en ganska kul person.
Knäpp men kul!

Camilla är en av de roligaste människorna som finns, jag ska bara få henne att inse det också.
Mycket galna upptåg har det blivit, mycket sång, mycket skratt och mycket bus.

Längtar fortfarande till Irland och bakslaget som kom har fått mig att växa som människa och det känns bra att det nu är jag som har kontrollen.
Kontrollen över hela situationen och även över mina känslor.

Men känner att jag vill prata med Tiarnan nu. Som vi kom fram till att livet är inte lika roligt när vi inte är tillsammans.
Han är verkligen den galnaste människa jag mött, bortsett från mig och tänk då kombon jag OCH Tiarnan!
Det blir inte mycket bättre
Miss you loads!

Yran i helgen. Jag är taggad som satan. Frågan är bara hur jag ska ta mig dit men det får lösa sig.
Allting löser sig vet ni.

Jag undrar var min kreativitet tog vägen egentligen?
Jag  måste tappat den ngn gång mellan jag var 18 och nu.
Någon som vill hjälpa mig leta?

Nej vet ni nu har jag ordbajsat färdigt tror jag.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Camilla

Martina var fåår du allt ifrån?



( Glöggen )



:D

2008-07-30 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0