Happy!

Oh happy days.
Lange sedan man hade den har kanslan.
Allt kanns sa himla enkelt. Som om ingenting skulle kunna forstora leendet pa mina lappar.
Aven fast det har varit en typisk mandag och den verkar fortsatta i samma stil..
Jag ska nog ga och lagga mig tidigt sa det blir tisdag ngn gang.
Eller ska jag? Jag vill ju inte att tiden ska ga sa himla fort eftersom det innebar att jag ska aka hem snart.
Vilken angest!

Men allt har ju lost sig till det basta och jag kan knappt barga mig till jag far borja leva det livet.
Underbara tanke! Underbara ide!

Utgang i helgen som vanligt. Forst till the bank och snackade med min och Amandas lilla mamma!
Sjukt roligt och hon bjod pa dricka!
Sedan vidare till newsroom och det var roligt. Som vanligt.

Sista veckan nu. Sista mandagsmockningen ar gjord.
Kanns faktiskt sorgligt aven om jag inte kommer sakna den!

Ska bli sjukt roligt att traffa er allihopa!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det nu för briljant idé du hittat på? :D

2008-06-26 @ 14:11:59
Postat av: Jenny

Hej!

Har du några planer för sommaren? Kommer du något till oss eller hur har du tänkt?

Vi kan väl höras av när du kommer hem så vi inte planerar att åka bort just när du isf kommer hit :-)

Ha det gott!

Kram storkusin.

2008-06-27 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0