Mycket

Ja jag hade sa mycket att beratta men jag orkar verkligen inte sitta i dikta ner en hel veckas hyss.
Kanner mig lite sma stressad ocksa eftersom jag ska in till stan och traffa mina vanner men jag har varken duschat eller atit eller ngnting!
Men ingen stress och press for vem behover sova?

Cavan igar. Vi blev ranade! Sjukt lite pengar fick vi for varldens finaste hast!
Skit hogar.
Roligt att man sitter och pratar med Amanda och sedan helt plotsligt sa hor man "Tjena ar ni fran Sverige!"
Chocken!! Men ganska roligt var det.

Stallet kanns for tillfallet tomt! Det ar nastan sa det ekar dar inne med fem boxar tomma!
Men inte klaga nu. Jag garanterar att nasta vecka sa ar det fullt igen.

Nej jag har varken tid eller lust med detta!

Over and out

Kommentarer
Postat av: mamman

kram vi ses snart

2008-06-12 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0