Sista!

Sista inlagget ngnsin har fran garden.
Kanns sjukt sorgligt och sjukt konstigt.
Jag kan verkligen inte forsta att jag kommer vara hemma i Sverige imorgon!
Hemma i Umea och Savar! I mitt barndomshem!
Sjukt ar vad det ar..

Sa detta ar mitt sista inlagg.. Sa manga ganger som jag suttit i detta hus, i denna stol framfor denna dator.
Aldrig mer, aldrig mer.

Sorgligt.

Har manga bra minnen som jag kommer kunna leva pa for resten av livet.

Har tyvarr inte kopt nagot kul att ta med hem och ge till ngn, inte ens till mig sjalv. Men sadan ar ju jag.
Far kopa det hemma i Sverige istallet haha!

Nej men nu sager jag for allra sista gangen som hastskotare pa Irland:

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0