Sunday is my funday

Annu en vecka har gatt och det ar ater mandag..
Tva veckor kvar och sedan aker vi hem!
Tva veckor!! Det ar helt sjukt. Det var ju nyss fem manader.

Hade en galet rolig helg iaf och det ar ju tur.. Men det kommer bli jobbigt att lamna det, for jag vet med sakerhet att det inte kommer bli lika roligt hemma..

Lordagen gorgylldes forst pa Quayside och sedan pa newsroom. Egentligen hande inget spec mer an att jag pratade med sjukt mycket folk, dansade lite grand och tappade bort Amanda lite titt som tatt. En kvall som alla andra med andra ord, och det ar ju dem jag gillar.

Sondagen tillbringades i Newry och jag tror jag skrattade konstant hela tiden!
Hur kan manniskor bara klicka sa sjukt bra tillsammans ibland?
Min ena van jobbade hela dagen sa det var bara jag och irlandaren hemma. Vi sag lite pa film och snackade en massa skit.
Jag hade lovat att hyra film sa jag och Tiarnan gar till Xtra vision vid halv sex tiden. Efter manga om och men vilken andra film vi skulle hyra (den forsta var redan sjalvskriven: sound of music!) sa borjade vi traska hemat.
Efter bara en liten stund sager Tiarnan, "i wanna take a sneaky pint".
Sagt och gjort, vi gar in pa den mysigaste lilla irlandska baren jag sett och koper oss varsin Harp pint, lyssnar och tittar pa sjukt gamla musik videor och skrattar tills magen gor ont.

Roligt var det att komma hem sen nar vi visar Konrad vilken film vi hyrt! Men herregud har man inte sett pa sound of music nar man ar 26 sa ar det da verkligen pa tiden!

Vi far val se vad veckan bjuder pa. Men nya hastar har det kommit och de ar sjukt snygga!
Spec efter en av mina och Amandas extreme makeovers.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glad midsommar

Kram, snart får jag ge dig en riktig sådan

2008-06-20 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0