Torsdag igen!

Hur kan det vara torsdag igen?
Det ar den femte juni och livet som hastskotare pa Irland ar ju snart over!
Hur ska jag klara det?

Hade en sjukt rolig kvall i tisdags med mina nya vanner. En lugn kvall blev det med tva av mina favoritfilmer och de var uppskattade aven hos de andra! Skont!
Men jag har ju bra smak ;)

Hoppade over bom med Precious idag och hon ar ju bara for fin! Synd hon ar fux med vit blas och fyra vita strumpos det forstor som hela uttrycket av henne.
Men jag har borjat gilla henne skarpt! Jag avskydde henne verkligen fran borjan och fortfarande sa kan hon ga mig pa nerverna men ger man henne bara lite tid sa ar hon varldens mysigaste!

Utgang i helgen. Haha helg igen.
Newsroom blir det och kul ska vi ha!
Hoppas det ar lika mycket folk som forra gangen eftersom nu vadret blivit lite mer normalt sa kan det ju inte bli sa forbannat varmt dar inne!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0