Detta land

Party party igar igen. Aven denna gangen slutade det pa Irland. Klockan var val narmare atta igen innan det blev ngn somn.
Men grymt roligt hade jag och vi traffade nagra nya skona manniskor pa the Bank. Forsta killen som kanner till Family guy! Sjukt.

16 jokes later!
Green, he is green!
Vad skulle vi till hotellet att gora? Kopa ol som ingen sedan drack.

Man ar ratt sliten idag da men anda inte sa farligt. Ser framemot jobb imorgon for hur skont det an ar att bara ligga och sloa i soffan sa ar det ju sa trakigt.

Hoppas pa ridning pa Furious imorgon for hon ar ju sa underbar lillhasten! Vill INTE rida pa Bayboy men det ar nog ingen risk eftersom han rider jag ju anda bara pa en gang varannan vecka.

Vi fick hem en ny hast i veckan och det var det tunnaste jag sett i hela mitt liv. Den ar seriost bara skinn och ben. Agarna hade sagt till chefen att om han vill vinna Dublin horse show sa kommer han gora det pa denna hast. Varldens smalaste, rangligaste bitch. Jo jag tackar jag. De manniskorna snackade mycket skit. Men visst hoppa kunde hon men det kommer kravas mycket jobb med henne. Vet inte om chefen har varken tid eller lust till det.

Hoppas pa att min forsakring ska komma nasta vecka sa man kan fa borja kora bilen sjalv. Kommer bli grymt skont att bara ga in och hamta nycklarna och aka och handla nar man vill och aka in till Newry nar man vill utan att behova ringa en taxi var och varannan dag.

Nu ringde min syster! Sjukt!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0