Ingen luftfard!

De fyra galna ar ridna!
Jag fick ju da den stora aran att rida in Svarten och Furious. Amanda red in Moody och Bitchen.
For mig var Svarten forst ut och jag var lite orolig att han skulle flippa ur totalt. Sjalvklart satte vi snoret pa dem eftersom vi inte litar pa dem alls och efter att ha suttit pa en trebent Bayboy sa var Svarten en baggis. Allt gick verkligen super bra aven om han var sjukt trott och ibland bara blavagrade att rora sig framat trots chefens brutala piskrapp.
Efter mycket hoppande sa tar vi av snoret. Jag trodde vi bara skulle trava nagot varv med longerlinan och sedan ga in men icket. Ett varv i longerlinan och sen slapper chefen los mig! Sit up and have soft hands ar allt han sager innan han jagar pa Svarten i trav langs fyrkantssparet. Ingen av oss trodde val det skulle ga sa bra sa vi tog aldrig bort bommarna som Moody loshoppat over tidigare sa dem studsar jag och Svarten sa fint over. Haha inte manga hastar som bllir hoppade allra forsta gangen man sitter pa dem. Men allt gar verkligen super och jag kommer leva pa den ridturen lange!
Furious tur da och med henne gar det inte lika bra. Hon blir helt galen av att fa benet uppknutet sa hon stegrar och slar over och lagger sig och allt mojligt tokigt. Vi tar da av snoret och jag tror da att det inte ska bli ngn ridning. men oj sa jag bedrog mig. Upp pa hasten iallafall men tack och lov sa skrittar vi bara runt lite sa han ska fa kanna pa hur det kanns och se mig dar uppe pa henne. Men allt gar lugnt och fridfullt och jag ar lycklig nar jag hoppar av.

Sa for tillfallet har jag nu fem hastar att rida pa! Ska verkligen bli en rolig vecka nasta vecka. Ridning, ridning, ridning.

Var ute igar och det var kul att sa manga kande igen oss. Jag vet inte hur manga som kom fram och kramade om en och skrek "kommer ni ihag oss". Sjalvklart kanner jag inte igen en enda av dem men ler sa glatt och sager "javisst". Haha typiskt.
Traffade en skon kille som bodde i Belgium och hans kompis fran Australien som jobbar med hastar dar. Han holl pa med hastpolo hur coolt ar inte det?
Kvallen avslutades pa Irland (Ja for jag bor faktiskt pa NordIrland). Jag tror klockan var narmare atta nar jag lyckades somna. Grymt skont att ligga i en riktig sang och jag trodde jag skulle sova som en stock men icket. Tio i nio var jag vaken igen och inte kan jag somna om inte.

Sa jag ska ga upp till mobilen nu och sloa! Ar sjukt trott och vi ska typ ut och parta idag igen eftersom Amanda fyller ar imorgon och det ar St Patricks day imorgon. Puh!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0