Inget

Just nu kanns det som om ingenting hander.
Nu har jag ju varit med om typ allt som kan tankas komma sa dagarna bara gar och gar..
Har fortfarande jatte roligt varje dag men jag vill att det ska handa saker.
Har inte ridit sedan Bayboy och jag ar grymt ridsugen nu.
Kom igen chefen!

Jag och Amanda var ute i helgen och oj vilket party det blev. For pa the Bank och det var mycket roligt folk dar.
Traffade en hel del skona manniskor och hade en riktigt rolig kvall.
Langtar till lordag!

Men som sagt det hander inget spec sa jag orkar inte skriva mer nu.
Ska ga upp till mobilen och ta mig en kaka och gora lite mat. ar sjukt hungrig!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det verka hända massor
Ha fortsatt skoj
Kram

2008-03-04 @ 19:02:33
Postat av: Mari

Vad kul att Amanda har kommit, så ni kan ha kul ihop. Det är ju roligt att ha någon att dela minnen med när man har kommit hem. Många kramar...........Mari

2008-03-04 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0