Lost in the middle of nowhere

Vaknade upp igar riktigt utvilad och det beror nog pa att jag for forsta gangen sedan jag kom hit sov fran det att jag la huvudet pa kudden till det att det var dags att kliva upp.
Kanske inte var sa konstigt med tanke pa att arbetsdagen i torsdags slutade klockan 23.30. da kan man borja snacka om overtid.

Igar bar det av till en helt ny inomhus arena som tydligen skulle vara enorm! Efter mycket om och men sa kommer vi till slut fram efter att ha fatt en ruggigt dalig vagbeskrivning.
Val framme sa blir vi enromt besvikna. Ridhuset var jatte fint och stort men det var mitt under byggnation! Sa forsok rida tre unghastar inne i ett ridhus dar det spikas och svetsas och lever om. Chefen var inte glad over det hela och alltihop kandes som en flopp.

Vi vill nu aka darifran sa fort som mojligt sa vi packar in allt, betalar under sura miner och rullar ivag.
Kommer ut till vagen och chefen fragar vilket hall vi kom fran. Vanster sager jag och har fel som vanligt. Men vanster tar vi eftersom vi vill hitta en smartare vag hem.
Vi forstatter att kora utan att riktigt veta var vi ar pa vag. Vi kor en ganska bra stund och kor forbi en tjur, en konstig gran, en massa gulliga hus.. men vanta nu, den dar tjuren har vi sett forut.
Vi inser da att vi kor i cirklar! Ska vi vanda? Ne, det ar for mesar, vi provar bara en annan vag. Sagt och gjort och faktiskt sa kommer vi till ett stalle dar vi kanner igen oss. Kommer hem en timme senare an planerat sa da speedar jag och Amanda med mockningen sa vi kan komma in ngn gang.

Har borjat rida en del pa Bayboy och det gar jatte bra! Han ar verkligen super fin att rida och jag ar inte riktigt lika nervos nu eftersom jag far ha lite kontroll.
kan fortfarande skratta at uttrycket "Now you click a little". Haha.

Har hangt pa alla fyra galningarna nu ocksa och vem hade kunnat tro efter att vi jagade den svarta saken langs vagen att han skulle bli en av de lattare att rida in! (An sa lange iaf)

Ikvall blir det utgang igen och vi ar taggade! Hoppas det blir roligt men man far ju inte ha for hoga forhoppningar.
Men det blir vad man gor det till!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0