Show

Var pa tavling idag med Hula Hoop, Breakaway och Premier sport. Det gick bra och chefen fick med sig tre rosetter hem. Duktiga hastar. Ernie ar ju som han vart men det ska nog bli hast av honom ocksa.

Berattade ju om att chefen ska lata mig rida Gandalf och nu forstar jag varfor, Gandalf ar ett MONSTER.
Ser jag ut som ngn som vill ta sjalvmord eller? Forst Bobby sen Bayboy och nu Gandalf. Vad ar det har?
Klippte Gandalf igar och vi fick lov att dopa honom saklart och chefen sa att han aldrig har gett en hast sa mycket dop ngn gang. Inte ens George som ar typ tre ganger sa stor som Gandalf. Han fick forst en rejal dos eftersom han kan vara som han ar men det hjalpte typ ingenting sa fick lov att ge han mer. Chefen sa da att jag kunde ta hur lang tid som helst pa mig eftersom den dar dosen skulle halla i sig. Jag tyckte anda jag jobbade pa bra men Amanda fick anda bremsa honom nar jag skulle klippa huvudet. Sjukt. Lilla Gandalf da.

Klockan ar bara tre har och vi har anda slutat. Sjukt skont men det kanns grymt konstigt. Undrar vad som gjort att chefen blivit sa snall.
Kanske beror pa att han tycker om mig och Amanda sa mycket.

Utgang ikvall, ska bli grymt roligt, kanns som det var evigheter sedan man var ute och roade sig.
Hoppas vi traffar trevligt folk. Risken att stota pa snygga killar for Amanda att ragga pa ar ju minimal men de kan ju vara trevliga iaf. Hoppas jag.

Hovslagarn var har i veckan och som vanligt har den mannen mycket att prata om. Skrattade tills jag fick ont i kakarna och det var verkligen inte meningen att fa Sverige att framsta som varsta skit landet.
Hoppas han kommer nar Niklas ar har for han vill garna traffa honom nu, han vet typ allt om han. Snacka om att han ar nyfiken pa allt.

Hangde pa tre av de fyra galningarna och det gick riktigt bra. Iaf med Moody som alltid ar lugn och sansad och den svarte men det ar bara for att han ar sa tjockskallig. Han fattar typ ingenting nagon gang. Knapp hasten.

Ingen ridning pa Bayboy till min stora besvikelse men det ska nog ga bra det dar anda...

Eh, over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram
Jag längtar tills vi ses
Kul att Amanda kommit

2008-03-01 @ 19:28:40
Postat av: Syster

Hej sis!

Jag inser att jag saknar dig. Kom hem med dig nu och sluta ramla av hela tiden. Det låter farligt!

Jag vill träffa dig nu ju. Och spela kort o andrasällskapsspel. Visst ska vi göra det massor i sommar?

2008-03-03 @ 00:44:20
URL: http://emebro.blogg.se
Postat av: Snygg kille

You are my angel, längtar till du flyttar ihop med mig

2008-03-03 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0