Trist

Borjar kanna att det ar lite tjatigt alltihopa. Dagarna gar ut pa att longera, mocka, longera, titta pa nar chefen rider. mocka och vanta.. Vantar man inte pa chefen sa vantar man pa att fa ta ut en hast eller sa vantar man pa maten. Ja dagarna gar ut pa att vanta..

Ja jag kanner bara att jag ar less pa longering, mockning och vantning. Nu far det handa ngt inna jag blir galen.

Fick iaf rida pa Bayboy idag och det ar ju alltid roligt. Fick rida sjalv for forsta gangen och det gick super bra! ham ar super fin och jag var inte ens radd nu nar jag sjalv har kontrollen och inte behover lita pa chefen. For litar pa chefen det gor jag INTE!
Vi travade iaf runt pa sparet och hoppade over solen! Haha

En annan sak som ar trist ar att chefen kanske salt Sadie! Underbara Sadie.

Vi har fatt en ny hast till stallet och han ar det haftigaste jag har sett i hela mitt liv. Han ar hog som ett hus och grov som tva. Haftig!

Kan inte koncentrera mig just nu men.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0