Lycka!

Lyckan ar fullandad! Jag har fatt rida pa Lenny! Super hingsten som vi hoppas ska kvala till dublin och sakert ar vard latta 200 000.
Bra gick det ocksa!
Vi borjade lite rostigt eftersom jag nu ar van vid att man inte ska halla dem i munnen och sparka allt man kan med benen. Sa hej och ivag for vi! Stackars Lenny travade pa som en bladare.
Men nar min korrupta hjarna forstatt att denna hasten kan man rida som vanligt sa la vi oss pa en volt runt chefen och lill Lenny gar super bra!
Sjukt roligt var det, sjukt roligt.

Lordag imorgon. Vi ska flanga in till Belfast igen pa tavling men eftersom superErnie har kvalat sa har vi bara tva hastar med oss! Underbart!

Sen blir det party!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du gillar min blogg bara lite grand, så kan du väl rösta på den här:
http://www.theguide.nu/mamsenfredag.htm
Ha det gôtt!

2008-05-23 @ 19:05:35
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0