Still warm

Hur kan det vara sa har varmt? 20 grader var en underdrift, det ar latt minst 30 ute!
I ridhuset maste det varit runt en 50 for sjukt varm blev jag nar jag gravde dar inne.
Men man ska val inte klaga, det ar ju battre an regn men just nu ar det for varmt! Men det ar grymt harligt nar man klockan nio pa kvallen kan sitta utanfor mc och kaka hamburgare i shorts! Da trivs man!

Annars flyter allt pa. Chefen ar i Scarva och jobbar sa man ser inte mycket av honom sa det har blivit manga lata dagar. Tills nu chefen kom pa idag att vi kanske inte gor sa mycket pa eftermiddagarna eftersom han ger oss alldeles for lite att gora!
Sa nu fick vi jobba men det var anda inte sa farligt, vi han ju se slutet pa deal or no deal anda.

Men nu ska man val in och laga mat och se blir det val la Hollyoaks och ngn promenad. Vi hoppades pa att det skulle handa ngnting roligt igar men sa blev inte fallet men vi kanske har mer tur idag. Men jag tvivlar ju pa de eftersom vi inte har ngn bil.
Men man ar sliten som attan sa en lugn kvall skulle inte sitta fel.

Emelie, ar du lite efter. Jag funderar inte pa att stanna jag funderar pa att fara hem.. Haha.
Sa i sommar ska vi umgas och spela spel och greja!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehhehhe.. ^^

2008-05-13 @ 13:56:44
Postat av: Mamman

Kram

2008-05-14 @ 18:32:01
Postat av: Mari

När kommer du hem och var är hem någonstans för dig. Vi ska betäcka Wilma i år. Har fått meddelande att Challe (Fairanttis föl) har dött i typ kolik.

2008-05-14 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0