Tankar

Att fatta beslut ar det absolut varsta jag vet och nu maste jag fatta ett av de storsta besluten i mitt liv.
Att fara eller inte fara, det ar fragan..

Jag trivs verkligen har pa Irland men det kommer inte bli samma sak utan Amanda och inte heller samma sak i Scarva. Men jag maste bestamma mig nu. Irland eller Sverige.. Vad tycker ni?

Super fint vader har vi iaf och vi ligger och jobbar pa brannan varje eftermiddag nu. Jag kan inte saga att jag blivit svart men farg har jag fatt sa det tar sig.

Alldeles for lange sedan jag skrev allt blir som ett enda virr varr da.

Mamma och pappa var har i helgen och det var super trevligt och mysigt och verkligen jatte roligt att traffa dem aven om turen till det dar slottet var pa tok for lang.
Annars blev det mycket prat och en del pints.

Jag och Amanda ar nog de roligaste manniskorna jag vet. Ni ska bara hora vara fula sma skamt. Helt otroligt.
We're playing Jesus. Haha.
Can i have a chance on you? Hahaha
Och mycket mycket mer. Vem ska jag skoja sa med om jag flyttar hem?

har jag berattat om att vart stall har forvandlats till ett hingst stall? Vi har for tillfallet dubbelt sa manga hingstar som ston och fler hingstar an valacker. Det ar inte spec vanligt.
Men i onsdags blev vi av med en hingst. One down only five to go. Det var vad vi trodde iaf. Knappt hade vi skart av han kulorna innan en ny hingst kommer inklampandes i stallet. Typiskt.
Detta abake kanner jag dessutom och jag var inte nojd nar jag upptackte att det var han.. Men det blev inte lika mycket brak och skrika denna gangen aven om han ar knapp. Och sjukt lik Lenny! Det ar skrammande!

Aja nu ska jag inte svamla mer.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mari

Kom hem till Sverige. Du kan ju alltid åka tillbaka till Irland. många kramar

2008-05-08 @ 10:02:51
Postat av: Mamman

Tack för senast
Fatta ett klokt beslut

2008-05-09 @ 17:18:01
Postat av: camilla

Kom hem!! Sverige är inte samma sak utan dig ju. Och irland finns kvar sen också :P

2008-05-10 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0