Varmeboljan fortsatter

Kanonfint vader har det varit hela denna veckan. Jag och Amanda har legat ute och solat i flera dagar och man har t.o.m fatt sig lite farg! Sug pa den ni dar hemma. Spec i torsdags var det varmt, det maste varit over 20 grader minst. Jag gick omkring pa tavlingsplatsen i shorts och linne och holl pa att kollapsa av varme! Sjukt nice.

Varmt idag ocksa aven om inte solen varit framme. Det blir nog rejal aska snart ska ni se.

Nytt fol har vi fatt ocksa. Inte varldens sotaste skapelse men den duger. Men stackarn har nog blivit trampad av sin mamma for den var blockhalt igar! Sa chefen har varit uppe varje timme i natt och rest pa den sa den ska fa ata. Jag tyckte val det skrammlade ovanligt mycket i grinden i natt.

Igar var gladjens dag for jag fick rida, nej hoppa!, med Gandlaf. Sjukt bra gick det och roligt var det! Men benen var helt doda efterat eftersom den lilla hasten vare sig ar spec framat eller har spec bra kondis. Men nyttigt var det!

Manga roliga dagar har det blivit med mycket skratt, spec i torsdags nar vi akte hem till en kompis och spelade biljard! Galet vad vi skrattade och jag forstar varfor han kallade oss nuts och luneticks. (Eller hur det nu stavas, jag har ingen aning)

Utgang blir det ikvall och jag ar taggad som bara den! Sjukt roligt ar det och jag ser inte framemot att komma hem och inte ha the bank att ga till eller alla roliga irlandare att skoja med. Hemma ar man ju aldrig taggad precis varje helg pa att festa.
Men ska anda bli sjukt roligt att traffa alla kompisar och i sommar blir det ju festivaler!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varit runt 20 grader i över en vecka här med, så särskilt avundsjuk blr man ju inte.

2008-05-10 @ 20:08:01
Postat av: Emelie

Maha. Vi hade minsann över 20 grader i veckan - haha^^
Funderar du på att stanna? Vad kul! Alltså vilken chans ändå. Stanna ett tag o se hur det känns..:D
KRAM

2008-05-12 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0