Comply or die

You go horse!
Typ varldens storsta hastrace gick igar och jag och chefen satte pengar pa varsin hast.
Fem pund var. Hasten behovde inte vinna bara den kom fore den andres hast.
40 hastar startar i Grand National och bara 10 brukar komma i mal. Resten av dem faller nar de hoppar over, eller snarare igenom de tva meter hoga hindren.

Det var grymt spannande i slutspurten! Jag trodde nastan min hast skulle vinna men en helt otippad hast som var 100-1 spurtade ivag och vann.
Efter den var Comply or die, min hast och chefens hast My Will!
Men Comply or die var den starkare av dem och han lyckades knipa andra platsen!
Tack ska du ha hasten!

Fick aven rida Casanova helt sjalv medan chefen var ivag.
Igar var en bra dag!

Ny vecka imorgon.
Livet har tappat lite mening just nu. Jag hatar att ha den har kanslan.
Jag som varit sa glad och positiv till allt har i livet ett tag, nu kanns det mest bara som att dagarna bara gar och gar utan mening.
Men jag far ta en dag i taget och forsoka njuta av de bra stunderna.

Life is not gonna break me.
I'm loving angels instead.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar också den känslan.. men dock så uppskattar man livet mer när känslan går över till lycka ist! =) Kom hem och häng med mig så ska jag ge dig positiv energi!! =) Tänk på att du får träffa alla trevliga irländare medan jag får stå ut med alla svenskar!! det är något du ska vara glad över ;) många kramar!

2009-04-07 @ 19:02:53
Postat av: amanda

förra från mig.... kram

2009-04-07 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0