"I trust you"

I've been travelling on this road for to long.
Just trying to find my way home.

Det har varit ngra jobbiga dagar ett tag nu.
Skont att komma in till Newry och hanga med D och aven med mina spanska och franska vanner.
Tog ivag mina tankar ett tag.

Jag forstar inte vad som ar fel med mig. Igar pa morgonen hade jag kunnat ge vad som helst for att vara tillbaka i min sang eller i soffan.
Idag nar jag far sova hur lange jag vill och bara sloa i D sang hela dagen sa vaknar jag klockan 8 och kan inte sova mer.
D ar nu pa jobbet och jag sitter har med daligt samvete for att jag inte gor ngnting.
Njut av din lediga dag Martina, NJUT!

Amanda, var stolt over mig for jag har tagit en massa kort!
Duktigt va?

Mina skumma drommar fortsatter. Drommer ngt skumt varje natt och varje morgon nar jag vaknar sa kanns det som om de var pa riktigt.
Dromde om J for forsta gangen natten till igar och vaknade upp pa en blot kudde.
Vill inte ha sana drommar mer. Da ar det battre nar jag drommer att folk ger mig en hast, eller att jag och D ska pa konsert eller att jag och Amanda ska ut och roja i Newry.
Sana drommar uppskattas.

I know that it's a wonderful world but i can't feel it right now.
And I thought that i was doing well but i just wanna cry now..

Ser pa supernatural nu och den serien ar grymt bra!!
Maste kopa andra sasongen nar den kommer ut pa rea.
Ska pa OC jakt idag igen.
Onska mig lycka till!

Skriver kanske mer senare.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

SATAN vad Precious (stavas de så? haha) är SNYGG!!! jag vill ha henne!!! haha, tänker på dig!! Underbart med bilder!! jag vill se fler!! vill se ettåringarna.. som nu är väl tvååringarna.. haha!! kram

2009-04-19 @ 13:53:14
Postat av: Anonym

de var från mig, miss youuuu

2009-04-23 @ 22:10:41
Postat av: Anonym

förra var från mig! kram /amanda

2009-04-23 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0