Lost and insecure

Where were you?


Det finns inget att saga.
Det ar bara tomt. Tomt och tyst.

Ibland undrar jag hur livet kan vara sa orattvist?
Man kan tydligen vara FOR lycklig.

When you think you got it all figured out, that's when you are wrong.

Vissa dagar gar daligt, andra samre.

Tur jag har mitt jobb. Mitt underbara jobb.
Varit pa tavling idag, pa ett stalle som jag lovar er ar  ett hastparadis!
Jatte fint var det. Vi ska forhoppningsvis dit nasta vecka med.

Har fatt hem en ny hast.
En galopp hast som ska ridas in! Haha nu var det val anda gatt for langt. Ska vi borja rida in galopphastar nu ocksa?
Iallafall, denna hast skulle tydligen var ett manniskoatande monster. Han attackerar folk, sparkar en med bade fram och bakfotter och slutar inte attackera en heller. Agaren gar in till den varje dag med spot i hogsta hugg.
Jaha, tankte jag och chefen. Det har kommer innebara mycket jobb.. SUCK!

Hasten vi fick hem ar det snallaste och lugnaste som ngnsin funnits.
Vi har jobbat med den tva ganger och redan satt pa den sadel och trans och longerat den och hor har tomkort den!
Gar som en dans pa rosor och agaren trodde inte pa oss nar vi berattade det!
Roligt var det.

Ska umgas med mina vanner nu och kanske glomma verkligheten ett tag.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Gisela

Hahaha! Vilket monster! ;D

Vi hade några galoppisar när jag var där oxå... :) Ofta relativt lätta, förutom den fuxen som vi kallade "Rusty" som Paul inte minns... (ovanligt) ;p

Jag ville kalla honom Gustav, det var för svårt för paul, så det skulle bli Gusty, men det slutade med Rusty. Tja, varför inte. :)

2009-04-03 @ 00:28:17
Postat av: Cammelisa

Hallå? Vad händer? Använd msn om du kan!!

Hoppas du har det bra i alla fall :)

Kramar!

2009-04-03 @ 09:23:24
Postat av: amanda

whats up?? du måste berätta vad som händer..!!! kram

2009-04-03 @ 17:09:28
URL: http://amandasahlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0