Livet ar som en potatis

I've been down to the bottom of every bottle.
Finally finding my way up.

Kommer ni ihag inlagget jag gjorde om hur mangsidig man maste vara for att jobba som hastskotare pa Irland?
Jag har ett till yrke att tillagga: tradgardsmastare!
I lordags sa rymde Kenny fuckhead ur sin hage rakt in i en tradgard sa jag och Paul var dar idag och fixade till deras grasmatta.
Vet inte riktigt varfor vi brydde oss for karringen som bor dar var inte tacksam for fem ore. Hon var riktigt ohovlig nar vi kom dit och erbjod var hjalp.
Visst det ar var hast men det var ju inte direkt vart fel att han hoppade ut och det var ju inte direkt sa att vi gjorde det med flit!

Har haft blota fotter i tva dagar den har veckan for vi har jagat hastar pa faltet.
Jag tycker inte om Armagh langre!
Chefen ska ivag med tva hastar imorgon igen och bli borta hela dagen sa vi tog in dem idag for att slippa jaga dem imorgon bitti. Tror ni inte att hastarna bara kommer fram till oss pa en gang och later oss sa villigt fanga dem?
Hastskrallen!

Var ute pa bellinis i sondags med D! Roligaste kvallen jag har haft pa mycket mycket lange. Det var precis vad jag behovde, festa med en riktigt bra kompis!
Traffade aven en gammal van, eller han var val mer kompis med Amanda men anda.
Vi stod och pratade ett tag och sen fragade han mig vem jag var har med. Samtalet gick sahar:
O: Who are you here with?
Me:Im here with my mate, he's up there.
O:You're here with a he?
Me:Yea
O:Is he your boyfriend?
Me:No.
O:Ok. So is he gay?
Me:No he is just my straight male friend.
O ser nu mycket fundersam ut och jag borjar asflabba. Sa om jag ar ute med en kille och han inte ar min pojkvan da maste han vara bog!
hahahahaha.

Red Precious i veckan och den som red in den hasten har gjort ett grymt bra jobb! Jag ar imponerad.
Men jag hade glomt hur grymt stor hon ar! Men hon gick super bra och det ar alltid lika roligt att visa chefen att jag verkligen kan rida. Varje gang han ser mig rida sa later han mig rida mer och mer.

Chefen hoppade upp pa den lilla skackiga hingsten Meatball for forsta gangen haromdagen. Jag har ridit honom innan men lilla hasten ska nu borja hoppa ordentligt sa chefen rider honom nu.
Och det finns inte mer lycka an den nar chefen hoppar av hasten och sager helt seriost "han gar battre med dig"!
YES!

Well well. Storytime is over. Worktime has begun.!

Amanda jag saknar dig har!
Och Amanda och alla andra jag saknar er! Men jag kommer hem ngn gang, jag langtar faktiskt!

Over and out

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAH, Odran alltså!!!! MÅSTE börja planera helgen jag ska komma!! Så jävla roligt!!!!!!! Alla har stuckit från umeå.... jag behöver dig här!!!! kraaam

2009-05-03 @ 14:16:32
Postat av: amanda

Och Kenny är kvar??? är han inte frisk ännu??? haha

2009-05-03 @ 14:17:45
Postat av: Mari

Hallo där! När behagar du att komma hem då?

Många kramar från Mari med familj

2009-05-06 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0