What the hell are you waiting for?

Helg igen.
Trodde det skulle bli en skithelg men den blev riktigt, riktigt lyckad!

Det basta som hande var att Amanda ringde igar kvall!
Tack sa hemskt mycket. Det gjorde hela min vecka!
Langtar till vi ses.

Sa nu har bade Amanda och Carro ringt. Vilket ar det basta som hant pa mycket,  mycket lange.

Liam kom over igar kvall. Han skulle bara stanna en liten stund eftersom han skulle upp och jobba klockan halv sju idag.
Klockan tre fick vi bada inse att om han skulle hinna till jobbet i tid sa var det dags att rora pa flasket!
Men det var grymt roligt att skratta konstant i nagra timmar.
Hoppas verkligen han kommer tavla i OS. Skulle vara grymt kul att saga till folk att han ar min kompis!

Just nu sa sitter jag bredvid den snyggaste killen i hela Irland och dricker Miller.
Kan livet vara mycket battre an sa?
His words, not mine.

Tavling imorgon. Hoppas verkligen det ar bra vader!

Har inget mer att saga. Har lite svart att koncentrera mig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: amanda

kram!!!!

Så jävla kul de var att prata med dig!!!!

2009-04-12 @ 22:20:21
Postat av: mamman

Har du tänkt på att SVerige är bra också

Kram

2009-04-14 @ 18:20:04
Postat av: Jenny

...håller med mamman...kram!

2009-04-15 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0