It has to get worse before it can get better

Har jobbat sedan 8 i morse och om tva timmar sa ska jag ivag och jobba igen.
Livet ar hart.
Men ganska roligt och det kanns bra att jag lyckats fa ett jobb nu nar jag slutar hos Paul.

Kommer verkligen sakna livet pa garden och jobbet med hastarna.
Allt har funkat sa himla bra nu och livet har aldrig varit roligare.

Men det ar en sak som bekymrar mig.
Jag har varldens basta pojkvan som gor vad som helst for mig och bryr sig om mig mer an jag trodde mojligt och anda kan jag finna mig sjalv att sitta och sakna Joey..
Ar det hemskt av mig?
Ibland borjar jag bara tanka pa honom.. Saknar han sjukt mycket vissa stunder och jag onskar att jag kunde ga tillbaka till februari nar vi hade som roligast.

Ja jag vet hemskt att tanka men jag kan inte hjalpa det..

Sitter och tittar pa supernatural igen!
Den serien ar sjukt bra! 

Sag the hangover igar och om ni inte sett den. Se den!
Den var grymt rolig och jag skrattade tills jag grat ibland.
Haha

Men kanske skriver imorgon. Forhoppningsvis sa ska vi aka in till Lisburn och bada!
Langtar! Men det beror pa hur dod jag ar imorgon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0