Snart, snart!

Snart kommer jag till Sverige igen.
Saknar mitt land ibland. Spec just nu eftersom livet ar ganska trakigt om veckorna.
Hade en ganska trevlig helg. Umgicks med Pauls nya hastskotare pa fredagen. Akte ut till Scarva och pratade skit med henne hela kvallen.
Kandes konstigt att sitta dar utan alla mina grejjer som lag och drallde overallt.. Mobilen var alldeles for stadad.

Haha
Jobbade i lordags och fick ett nytt smeknamn: Beautiful
Var dessutom inte lika packat som de andra gangerna sa jag hade faktiskt tid att prata med folket som satt pa andra sidan baren och drack mina drinkar.
Fick mig nagra riktigt goda skratt vilket var roligt.
I sondags sa blev det shopping igen (shoppade i fredags ocksa) med Linnea.
Var riktigt trevligt och hittade antligen en as snygg jeans kjol. Samt ett snyggt linne.
Men eftersom jag shoppade for ratt mycket pengar i fredags sa bestamde jag mig for att inte kopa mer an det..
Men da hittade jag en sjukt snygg klanning sa jag fick lov att kopa den plus att en likadan BH som jag kopte pa REA i fredags nu fanns for annu mer REA sa kopte jag samma modell fast i brunt.
Den sitter som ett smack!
Hittade aven tva par grymt snygga skor! Spec de svarta. Jag alskar att nastan alla skor har passar mina fotter!
Underbart!
Sa pa torsdag sa far jag hem till Sverige. Forhoppningsvis sa kan Monstret ta emot mig men om hon inte kan sa far jag val vandra runt i Sthlm till bussen gar nasta morgon..
Ser inte framemot det men det ar inte sa mycket jag kan gora at det.
Ska kolla tagen kanske.. Kan ju vara en ide.
Haha ska gora det redan nu innan jag glommer det.
Skriver kanske igen senare.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tjena! Tänkte bara uppmärksamma dig med att jag faktiskt håller koll på dig :P Skulle du inte komma upp till Umeå nu när du kommer till Sverige eller hur var det?

2009-08-31 @ 20:55:03
URL: http://susannel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj!

Snart ses vi ju:-)

Vet inte om du redan har anlänt till landet men tänkte bara kolla om du pratat med monstret? Jag tror att de är i nåt turkland eller kanske grek?...men kanske har dom hunnit hem?...

Hur som helst...vi ses SNART!!!

Kramar!

2009-09-01 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0