Uttrakad

Som bara den.
Finns verkligen ingenting att gora har om kvallarna. Spec eftersom jag inte kanner ngn har och jag har ingen bil sa jag kan inte kora in till Newry for att hitta pa ngt. 
O jag tanker inte ta en taxi in for det kostar for mycket!

Men verkar som shoppingcentret harikring ar oppet till 21.00, iaf vissa affarer, sa jag ska nog dra in dit om en timme nar Kyle far till jobbet som vanligt.

Shoppa lite skor och kanske lite linnen.
Jag har blivit en skoshopaholic!
Jag alskar skor! Spec eftersom har sa passar nastan alla skor mig och jag kan anvanda hogklackat runt mina nya vanner.
Gott gott.. (med goteborsk stavning)

Men men ska ta och hoppa in i duschen och sen bege mig av pa shoppingtur.

Kul Kul!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0