Come on Chelsea you can do better!

This one's for you Amanda!
Jag hoppas verkligen du/ni kommer over ngn gang!
Jag kommer hem den 18 men aker igen kanske den 22a eller ngt sadant sa jag blir inte hemma sa lange.
Vi ska parta pa lordagen sa du ar valkommen da!
Annars ar allt som vanligt, som vanligt!
Pratade minnen med G idag fran i sondags. Sjukt kul kvall jag hade! Onskar jag alltid kunde sluta vid sju fran jobbet och inte klockan 3 nar vi stanger och alla dragit vidare.
Jobbar pa fredag. Det kommer bli grymt mycket folk sa forhoppningsvis kommer kvallen ga fort!
Pa lordag ska jag och Kyle pa julmiddagsparty. Vi ska inte pa sjalva julmiddagen for det behovde man anmala sig till for typ tva manader sedan.
Men det ska bli kul anda for jag hade himla roligt med Kyles jobbarkompisar pa den dar MJ konserten.
Ok nog svamlat.
Till vi hors igen:
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0