En vecka gar fort

Om en vecka sa kommer jag vara hemma i Ume! Landar i Skavsta pa torsdag och sen ska jag ta nattbussen upp till de skona norrlandsskogarna!

Kanns helt sjukt aven om det inte var sa lange sedan jag var i Sverige men det var ju anda ett halvar sedan jag var hemma i Ume sa det kanns lite konstigt.
Men jag langtar as mycket efter er alla!

Var ute igar med G och det var intressant! Haha blev inte sa mycket till utekvall men vi hade det riktigt roligt hemma i mitt lilla hus. 

Ska jobba ikvall for det ar ngn sorts overraskningsparty for ngn som fyller 50 sa det blir nog mycket folk i baren. Hoppas den nya tjejen kan hantera det! Den nya tjejen som jag dessutom maste kopa en julklapp till eftersom nar jag drog secret super santa (LOL) sa fick jag henne. Suck!

Men men just nu vantar jag pa att K ska komma hem sa jag kan fa lite mat i magen innan jag maste hoppa in i duschen och bege mig ner till baren. Ska diska lite ocksa. Fast det ar sa skont nar jag har folk over for de skitar inte ner ngt sa man maste inte storstada det forsta man gor morgonen efter! 
Sa borde det alltid vara!

Men jag hoppas ni far en skon helg och sen ses vi ju nasta vecka alla ni i Ume!

Over and out

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar tills du kommer

Ses snart

2009-12-13 @ 17:09:05
Postat av: Cammelilla

Jag är supertaggad på din norrlandsvisit! :D Det blir förresten tårta hemma hos mig den 26e ifall du kan/vill komma. :)



Kramar!

2009-12-14 @ 08:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0