Just a normal day in NI

Ville bara paminna alla om hur jag ser ut sa ni kanner igen mig nar jag kommer hem!

Sitter hemma och tittar pa supersize vs superskinny.
Det programmet far mig alltid att tanka pa Loughgilly och Amanda. Inte for att vi tittade pa de spec ofta men med typ fem olika kanaler sa fick man halla till godo med vad man hade. Haha
Pratade med kusin idag sa nu ar det klart.
Nyar spenderas i Tvaaker. Langtar verkligen!
Fick kora en super cool merca igar! Det var as roligt och bilen var grymt skon att kora.
Smidig som en katt :)
Nej min hjarna ar tomd nu.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag längtar oxå!!

Kram :)

2009-12-03 @ 17:31:50
URL: http://www.ponnylekisihimle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0