Last time this year

Sista inlagget fran NI! Imorgon bar det av hemat och klockan 06.10 rullar bussen in i Ume.
Har egentligen ingenting att saga forutom att jag ar lite nervos infor imorgon. Jag vet inte varfor for jag har gjort den har resan 1.000.000 ganger nu sa det kommer verkligen bli a piece of cake!

Sitter och vantar pa Kyle just nu och spenderar tiden med att titta pa the Xtra factor: best and worse! Brilliant!
Sitter har och skrattar tills jag nastan grater at alla roliga och rent ut sagt vardelosa auditions!




Kolla in mitt har! Varsta coola fargen!


Jag ser verkligen framemot lordag! Hoppas alla som sagt de ska komma kommer!
Annars ska det bli grymt skont att bara vara hemma. Saknar Sverige just nu aven om livet har bara blir roligare och roligare. Spec om FH flyttar ut!
Basta saken som hant pa mycket mycket lange och det har hant mycket bra saker pa sistone haha!

Nej lets just say: OVER AND OUT




Kommentarer
Postat av: Gisela

Välkommen hem! Give me a ring nån dag! ;)

2009-12-17 @ 23:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0