Sa var det med det

Sa hela helvetet brots ut. Ganska sa skont kan jag lova och fa skrika av sig lite aven om det aldrig ar roligt att fa skit kastat rakt i ansiktet men vem orkar bry sig vad det dar fyllot sager?

Jag ar ganska nojd over att jag fick ut allt (nastan) som jag ville saga!
Annars sa langtar jag till jag aker hem nu! Mindre an tva veckor kvar! Gottgottigottgott!

Var pa Ks julmiddag igar och det var roligt :) Dansade en hel del och pratademycket skit.
Jag och L stod mest hela kvallen och drog daliga (eller de ar ju grymt roliga egentligen) skamt!
Det ar sa roligt at ha en manniska i min omgivning som forstar vad jag snackar om nar jag sager t.ex Heeeeeeej Kaaaaaaj!

Hahahahahaha!

Kvallen igar far fyra brodrostar. Kanonkul :)

Over and out mina vanner

Lyckades fixa problemet jag har haft men det visar sig att jag maste halla ner ctrl varje gang jag vill hoppa ner en rad eller tva. Det ar ju ett skamt!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hallo!



Vad händer där borta? När kommer du hem till mig och hälsar på?

Kram Mari

2009-12-10 @ 21:21:33
URL: http://rebeckasafvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0