Här igen

Sitter i mansionet och kollar internet.
Har fått  sällskap i mobilen och det är roligt att prata svenska med en norrlänning.
Vi har rätt mycket gemensamt!
Kul kul.

Jobbade mellan 5.00 och 22.30 igår. Stöp i säng och somnade med kläderna och allt på.
Helt utmattad.

Bröllop imorgon och jag ser framemot det sjukt mycket!
Spec eftersom jag ska gå med Joey.
We are gonna rock the house!!

Men jag har inte tid att sitta här mer.
Gisela ska få kolla internet och sen ska vi handla mat!
Vi ska försöka laga lite mat när hon är här. Gott!

Kan tyvärr inte översätta senaste inlägget, skämtet funkar inte riktigt på svenska.
Men det går typ såhär:

Jag letar inte efter den rätt(e).
Jag letar efter den rätt(e) just nu.
För när jag trodde att jag hittat den rätte så visste jag inte att hans namn var Alltid. (Alltid rätt)
Förstår ni.

Over and out

Kommentarer
Postat av: amanda

kommit en ny tjej eller ar det hon som varit dar forut och jobbat? som ar van med louise??

kul med brollop!! ta KORT!!

puss

2009-02-20 @ 13:27:25
Postat av: mamman

Jag vill höra om bröllopet

Kram

Du var jättefin i tidningen

2009-02-22 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0