Helt sjukt

Helt sjukt vad kort mitt minne är!
Nu har jag glömt allt jag skulle berätta igen!

De gör reklam för IKEA på radion och den får mig att skratta varje gång!
Jag vet inte riktigt hur hela reklamen går men i slutet så säger de att man borde besöka IKEA och äta meatballs and GRAVAD LAX!
Hahahahahahaha
Varför säger de Meatballs på engelska och sen gravad lax på svenska?
Det är sjukt roligt att höra han säga det.
Och som chefen sa idag, vem i detta landet förstår vad han säger?
Hahahahaha säger jag bara.


Jag har ridit, nej, HOPPAT med Mike!
Mike är en monstertruck till häst! Jag lovar er, hans hals är lika bred som min kropp!
Det var mer än en gång jag höll på att flyga av honom när vi hoppade för han är så stor och stark!
Super roligt var det iaf.

Ska prata mer med jose nu.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0