Wedding

Bröllopet var super roligt!
Grymt kul att klä upp sig och få alla kommentarer av folk som inte kände igen mig!
Men alla tyckte vi var supersnygga och det är ju alltid roligt!
Roligaste var ändå Joey när vi kom hem och jag tog av mig fängelsekläderna och tog på mig mjukisar och en huvtröja och Joey utbrister: Well there's Martina!
Haha men han hade ju rätt.

Chefen har varit iväg på sin smekmånad nu, han kommer hem imorgon. Vilket har inneburit ridning, ridning och mera ridning!
Störtdök dock ner i marken med Rocky och hästen var nog mer skärrad än jag.

Har en rolig tid med Gisela och även om skämten kan vara på en rätt låg nivå på eftermiddagarna när vi är helt döda så skrattar jag tills jag får ont i magen.

Har inte tid för detta mer.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill se bilder på "den andra" Martinan...

pok...

2009-02-27 @ 11:14:10
Postat av: Mamma

Mejla över bilder

Kram kram kram

Vi åker och ser Erika speral i Ö-vik nu

2009-03-01 @ 10:33:17
Postat av: Amanda

BILDER martina!!!! skärpning ;)

kram

2009-03-02 @ 22:12:26
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0